Piggy puanlarım eksikse ne yapabilirim?

Eğer Piggy puanlarını kazandıktan 2 hafta sonra hala almadıysan lütfen Mr. Pig’le iletişime geç: piggies@lomography.com.

Mr. Pig tüm Piggy sorunlarınla ilgilenir! Sen yine de Piggy’yle ilgili sorunlarına şunları okuyarak bir göz at:
Geçerli Piggy talepleri nelerdir?
Geçersiz Piggy talepleri nelerdir?

Bir talepte bulunurken lütfen şunları göz önünde bulundur:

Her zaman:

  1. LomoHome adresini ekle (Kullanıcı ismin olmadan talebin üzerine işlem yapamayız!)
  2. Talep edilen Piggy miktarını belirt
  3. Diğer önemli detayları ekle (maddenin url’si, neden vs.)
  4. Mr. Pig’e e-mail gönderirken olabildiğince nazik ve sakin ol

Hiçbir zaman:

  1. Mr. Pig’i spam’leme – Mr. Pig, Tek seferde tek mail, diyor! Gönderilen Piggy talepleri sıraya alınıyor, bu yüzden Mr. Pig’e bir başka mail atmadan önce ona birkaç iş günü izin ver! Yoksa Mr. Pig bitkin düşer!
  2. Mr. Pig’e mağazaya nasıl gideceğini sorma

Elde etmek için can atılan bu Piggy puanları nasıl kazanacağını öğrenmek için Piggy FAQ kısmımıza göz at!

#news #piggies etiketlerinde 2012-12-24 tarihinde yazıldı