Buraya Gelen Yol: LomoAmigo Hello America

Hello America, Kristen Blanton ve Matt Jozwiak tarafından kurulan, açık hava fotografik hikaye anlatma platformu. Bu makalede Kristen, iki yılın sonunda, ilk kez yeniden bir apartman kiralamadan önce batı yakasını tekrar ziyaret ettikleri seyahatlerinin son ayağında Lomo’Instant Wide ile yaptıkları çekimden bahsediyor.

“Colorado’dan Kaliforniya’ya dört kez araba ile seyahat ettim. Bu, 2014 yılına kadar doğu Teksas’ın ötesine geçmemiş, güneyli bir kız için oldukça iddialı bir rakam. Bu yolculuk, doğası gereği diğerlerinden oldukça farklıydı, çünkü bu sefer sadece kasabalardan geçmiyordum. Kalmak için gelmiştim. Matt ve ben Kaliforniya’ya taşınma kararı alınca, bunu keyifli bir gezinti haline getirmeyi tercih ettik.”

Steamboat Springs, CO’dan Moab, Utah’a olan mesafe 300 millik bir güzellik ve sakinliği temsil ediyor. Lomo'Instant Wide’ımı elimden hiç bırakmadım. Rüzgarların arasında beş gün boyunca kamp yaptık. Kapalı hava bazen benim moralimi bozup, somurtarak, nemrut nemrut oturmama neden oldu. Ama arada güneş, yoğun bulutların arasından yüzünü gösteriyordu ve böyle anlarda arkadaşlarıma bakıp, ayın ortasında, Moab’ın ortasında kamp yaparak ne kadar ayrıcalıklı ve şanslı olduğumu hatırlıyordum.

İlk kez dirt bike kiraladık. Bu fakirler için bir oyuncak ve bizim paramız sadece bir günlüğüne 2 tane kiralamaya yettiği için, dönüşümlü olarak kullanıp, güney Utah’ın dondurucu rüzgarları arasında, majestik manzaraların keyfini çıkardık. Ertesi sabah 5’te uyanıp, Jeep’lerle gidebildiğimiz en uzak noktaya gidip, bisikletlerimizi gün doğumuna doğru sürdük. Matt’le birlikte sevgili arkadaşlarımıza veda edip, Bryce Canyon yönüne doğru devam ettik.

Bryce kumtaşlarıyla dolu, ruhani bir kanyon. Kaya duvarlarına tırmanırken, şipşak fotoğraf üzerine şipşak fotoğraf çektik. O gece yağan karın ardından, sabah kalktığımızda bizi is toprağı örten beyaz bir battaniye bekliyordu. Kahvaltımızı taco yiyerek yaptıktan sonra, eşyalarımızı toplayıp, Zion’a doğru devam ettik.

Zion çok kalabalık ve turist dolu ama bu ölçüsüz görkeminden hiçbir şeyi eksiltmiyor. Birkaç yıl önce, dar alanlarda yürüyüş yapmıştık ama bu yıl yağmurlardan dolayı o kısımlar kapalı olunca, biz de bu işe yeni başlayanlar için çok da basit olmayan Angles Landing yönüne yürüyüşe gittik. Zion’daki mutlu günlerin ardınca, Joshua Tree için tekrar yola çıktık.

Joshua Tree bizim evimiz sayılır. Matt hemen buranın dışında doğmuş ve toprağa ayak basar basmaz, kendiminiz oraya ait hissettik. Şanssızlık bu ya, gider gitmez hastalandım ve iki günü uyuyarak ve tuzlu kraker yiyerek geçirdim. Güneşi sadece çadırın ağdan yapılmış camlarından gördüm.

Joshua Tree’den San Diego’ya giderken, Mojave’den geçtik. Tanrım, burası yaşam kokuyor! Polisler tarafından birkaç saat durduruduk, çünkü dört genç bir treni soymuş ve ellerinden çalıntı TV’lerle çölde koşarak kaçmaya çalışıyorlarmış.

Pazartesi günü San Diego’ya vardık ve Çarşamba günü kira kontratını imzaladık. İki buçuk yılın ardından, yollara veda etmek bizim için çok tatlı ama hüzünlü oldu.

Lomo'Instant Wide ile çekim yapmak, sağ gözünü kırpıp, makine kullanmak gibiydi. Göz kırp ve çek. Bu benim seyahat ederken çok yaptığım bir şey. Bu doğal olarak bir yol savaşçısı – sağlam, ışıkları yakalarken çok esnek ve anında haz veriyor. Goblin Valley’de gezerken, çöllerde dolaşırken ya da Joshua Tree’nin Cholla Bahçelerinde keyif yaparken ondan çok güvendiğim bir fotoğraf makinesi düşünemiyorum. Onun sahibine olan sadakati bir ilişkide aradığın en büyük özellik – her zaman yanında ve her zaman istediğini yaratıyor."

-Kristen Blanton

Hello America’nın yolculuğunun kalanını merak ediyorsan websitelerini ya da Instagram sayfalarını ziyaret edebilirsin.

Katherine Phipps tarafından, 2016-06-30 tarihinde ve #kültür #insanlar #lokasyonlar başlığında yazıldı.

Bahsedilen Ürün

Lomo'Instant Wide

Lomo'Instant Wide'ı sunmaktan heyecan duyuyoruz - dünyanın en yaratıcı instant wide makine ve lens sistemi! Yüksek kalite el işçiliği, kullanışlı özelliklerle birleşerek Lomo'Instant Wide'ı herkesin güzel, çılgın ve garip anları, yaratıcı, geniş açılı, keskin ve mükemmel bir şekilde pozlanmış fotoğraflarla kaydetmesini sağlıyor.